mandag 13. august 2012

Gammelrosa krem




Når man jobber på et senter
er det veldig vanskelig å unngå å se fine ting
som henger på stativer med 70 % rabatt. Denne gammelrosa
skjorten ropte på meg da jeg gikk forbi, så mye at jeg faktisk ikke klarte å la
den henge. Etter å ha prøvd den på i tre sekunder, ble den puttet pent i en pose og plassert
i hånden min, og jeg trippet fornøyd avgårde med hundreogførtifire kroner
mindre i lommeboken. Cream fører lette og romantiske klær,
og det er veldig vanskelig å ikke la seg forføre.
Ihvertfall for en håpløs romantiker.

Som meg.

6 kommentarer:

  1. Den så kjempe søt ut!! Cream har noen fine ting:)
    Dette var jo et kupp!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er helt herlig:-) 70 % er sånt som man liker, da går det an å shoppe med god samvittighet:-)

      Slett
  2. Har falt for Cream sine klær i det siste jeg også, helt nydelige klær! Du var heldig som kom over denne! ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! Ja, de er helt nydelige. Fant flere i dag, hehe, men (heldigvis? ;-)) ikke i min størrelse. Lurer på om det finnes nettbutikker som selger det....hmmmm, må google:-p

      Slett
    2. Har funnet mye Cream hos smartgirl.no ;o)

      Slett
    3. Huff, ikke si sånn da;-)

      Slett