mandag 27. august 2012

Muffinsen med det sunne i


I dag bestemte jeg meg for å lage supersunne muffins,
en oppskrift jeg fant hos Momoiro-Chan.
Jeg tenkte å dele den med dere!

Du trenger:
4 egg
3 ss rapsolje
1/2 boks mager kesam

4 ss linfrø
1,5 ss bakepulver
45 gram solsikkekjerner
60 gram kruskakli
50 gram sesamfrø


Bland først alt det våte. Bland så alt det tørre, og ha det over i det våte. Bland alt
godt sammen slik at det blir en røre. Hell røren over i tolv muffinsformer
av silikon. Jeg brukte papir fordi det kun var det jeg hadde, og da
hang muffinsene fast i formene. Stek muffinsene på
180 grader i 30 minutter. Spis! :-)


Storesøsters matpakke.

2 kommentarer:

  1. Helt fantastisk! Herregud, så flink du er:)))
    Nam!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk søte deg:-) Du burde teste ut oppskriften, muffinsene er knallgode, spesielt med fårepølse på:-)

      Slett