søndag 26. august 2012

Nittitallets glade dager


I går var det duket for nittitallsfest hos Kine som fylte fjortis x 2.
Med glitrende blå øyenskygge, fire kilo hårspray i luggen, minikjole, converse
og collegejakke, entret jeg nittitallet med stil! Gjestene ble møtt av store plakater med de
gamle, gode heltene, Leonardo hang på døren, og Baywatch rullet over skjermen.
Topp skoledagboken var lagt frem, og alle måtte naturligvis skrive i den.

Spice Girls sang av full hals, Cotton Eye Joe fikk en egen dans,
og hele festen stemte i da Crash Test Dummies
spilte sin velkjente "mmm mmm."

I kjent Kinestil var det også duket for nittitallsquiz,
og her gjaldt det å rope høyest om du visste når Titanic ble
gitt ut, hva kallenavnene til krydderjentene var, hvilket år Urge ble
lansert, pluss en hel rekke andre spørsmål. For å si det sånn,
naboene burde forby quiz på neste fest. Det gikk
ikke akkurat lydløst for seg. Men gøy?

Det kan jeg garantere.

4 kommentarer:

  1. Jeg er så lei meg for at jeg ikke var der!! Må ha vært dødsgøyt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi var lei oss for at du ikke var der også! Men til neste år, DA skal hele gjengen komme:-)

      Slett
  2. Hoho!! Knall:) Og du var lekkert ulekker:))))

    SvarSlett