lørdag 29. desember 2012

Ekte juletrær


Man trenger visst noen års erfaring med dem for å få dem til å vare i mer enn en uke...


Det er jo ofte en fordel å ha barnålene for eksempel. Men neida, her kjører
vi på med tomme grener nederst på treet. Det er så fint, så.


Julekulene har ikke lenger noe å henge på, så de ligger strødd rundtomkring på gulvet.


Sukk. Jeg vurderer å dra fram igjen plasttreet til neste år, men føler på meg at det kommer til å
bli skikkelig nedtur nå som vi endelig har klart å dra skogen inn i stuen.

Hvordan står det til med deres juletrær?

4 kommentarer:

  1. HahahahahaHAAAAA!!!! Jeg hev mitt ut av vinduet idag. Samme greien her:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, det hørtes vidunderlig ut. Kan si det sånn at jeg er LEI! Jeg var lei allerede på lille julaften da gavene skulle plasseres under treet, og jeg er sikker på at jeg kommer til å finne barnåler i buksen frem til sommeren:-p

      Slett
  2. Hahahaa godt jeg ikke bor hos dig = grannåle i bukserne!
    Jeg har også pakket ALT mit jule tingel tangel væk og på loftet !! :-)
    God aften (uha det er blevet sent nu)...
    Hilsen Tina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe, det anbefales ikke;-) Det høres herlig ut å pakke vekk julen. Jeg vil også, men "får ikke lov" før etter nyttår;-)

      Slett