fredag 15. mars 2013

Stjerner i sikte

Nå som vi kun har en siste innspurt igjen på rommene, tenkte jeg å vise dere det foreløpige
ferdige resultatet. Det er bare småplukk som gjenstår, så alt det store er på plass. I
dag skal dere få se storesøsters "ungdomsrom" som hun selv kaller det. Jeg
kaller det heller for stjernerom, det passer perfekt til min fine stjerne 


Mesteparten av interiøret har blitt handlet på Ikea, med unntak av noen få, litt spesielle ting.
Skrivepulten heter Micke, og er veldig praktisk fordi det er skuffer langs hele pulten.
På denne siden av rommet gjenstår å henge opp rullegardin ved vinduet.


Billy bokhylle og Expedithylle. Stjerneknaggen som står oppå hyllen er fra KidsParadise.
Den har jeg ikke helt funnet ut hvor jeg skal henge. På den lilla veggen skal
det nemlig opp et veggord, så jeg må vente med knaggen til jeg har fått det på plass.


Disse herlige oppbevaringskassene er også fra KidsParadise,
men de har dessverre gått ut av produksjon.


Seng fra Ikea, mener den heter Brimnes. Det er en såkalt dagseng som kan dras ut til å
bli dobbelseng, derfor er det også to madrasser. Her må jeg kjøpe et ekstra laken som kan dekke den
nederste madrassen. Skuffene er store og gode, og den ene brukes til sengetøy, mens den
andre er fylt opp med storesøsters kreative duppeditter og eksperimentsett:-)

Hvis det er noe dere lurer på, så er det bare til å spørre:-)

2 kommentarer:

  1. HELT nydelig!!! Lovitloveitloveit!!!! Elsker stjerner, elsker lilla. Kunne vært mitt rom det der:)))
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Jeg er veldig glad i det selv, hehe, flytter lett inn der:-) Men det aller viktigste er at storesøster er fornøyd ★
      klem

      Slett