lørdag 20. juli 2013

Ettårskonkurranse

Hipp hurra for bursdagsbloggen min som fyller ett år i dag!
I den anledning har jeg lyst til å ha en liten konkurransen her på bloggen,
og jeg er så heldig å få sponset en utrolig flott premie til dere av Barndomsminne.


Barndomsminne drives av en fantastisk dame som lager disse nydelige collagene.
Jeg var så heldig å få tilsendt to stykker som hun har laget med lillebror,
slik at dere skulle få se hvordan det ser ut i virkeligheten.
Er de ikke bare helt utrolig nydelige? 

For flere eksempler - se her


I anledning bloggen sin bursdag er jeg så heldig at jeg får lov til å dele ut to collager (med samme bilde)
i premie til en av mine lesere:-) Collagene er digitale filer og kan brukes til akkurat det
dere selv vil. Dere velger også selv hvilke collager dere ønsker.
Verdi: 300,-

For å delta må du rett og slett dele ditt beste barndomsminne i kommentarfeltet.
Husk å legge igjen mailadressen din.

Jeg trekker en vinner neste søndag (28. juli) og vinneren blir kontaktet av den
skjønne damen bak Barndomsminne for videre prosess:-)

Lykke til!


// Innlegg i samarbeid med Barndomsminne.blogspot.no

2 kommentarer:

  1. - fisketurer på Hjellestad i robåt.
    - latterkrampen vi fikk når vi var på plommeslang.
    - skiturene på Bontveit den gang det var skikkelig vinter.
    - bading i Skjoldabukten og i Mobergsviken.
    - besøke søskenbarn i Trondheim.

    Hilsen
    MacMoff

    SvarSlett
  2. Beste barndomsminnet mitt var når vi var små og på hytten og lagde papirdukker selv �� de ble skikkelig bra �� Mail adressen min er helenelee84@hotmail.no 😊😊

    SvarSlett