onsdag 21. november 2012

Mitt glamorøse jeg

Jeg bruker egentlig veldig lite sminke. Det går vel stort sett i øyenskygge og mascara, aldri
noe i ansiktet. Jeg vet ikke engang forskjell på pudder og foundation. Men jeg har noen leppestifter
som jeg i utgangspunktet er veldig glad i, og jeg kan absolutt anbefale produktene fra Mac Cosmetics.
Jeg bruker aldri noe annet når jeg først bruker noe, for jeg blir alltid skuffet og lite fornøyd når jeg
prøver andre merker. Jeg har ihvertfall blitt det til nå. Disse holder seg fin ganske så lenge!

Fra venstre: Creme D´Nude, Up the Amp, Lady Bug og Hang-Up.


Creme D´Nude
Helt klart min store hverdagsfavoritt. Den er svak i fargen, og man får ikke hvite lepper av den,
den toner rett og slett bare ned din egen farge. Selvfølgelig kan man styre det litt selv med
mengden man bruker, men den er i utgangspunktet veldig naturlig.

Up the Amp
Jeg ser at denne er litt for lilla på bildet. I virkeligheten har den litt mer rosa i seg.
Jeg liker den men har brukt den sjeldent, for jeg føler den er litt for knæsj akkurat på meg.
Men hun i butikken kledde den veldig godt da. Her er forresten et bilde med den på.
Her har jeg tatt lite på også. Som dere ser, er den kanskje ikke helt hverdags.

Creme D´Nude og Up the Amp


Lady Bug
Rødt er definitivt ikke rødt! Jeg aner ikke hvor mange røde leppestifter jeg har prøvd, men vi
snakker ihvertfall tosifret. Enten er den for rosa, for oransje, for knæsj, for svak, for brun, for ditten
eller for datten. Jeg tror det er den fargen som er aller vanskeligst å finne riktig av. Men her - her er min!
Denne kjøpte jeg i London, og var halvskeptisk fordi den ser så veldig rød ut. Men da jeg fikk den på,
var det nesten magi. Både jeg og hun jeg reiste med, i grunnen damen i butikken også, ble helt
overrasket. Den passer helt perfekt til min hudfarge og mine lepper, og det ser omtrent ut
som om jeg har naturlige røde lepper. Helt fantastisk. Jeg bruker den for sjeldent,
men har planer om å skjerpe meg på det området. Rødt til hverdags er bra!

Hang-Up
Denne er helt rå. Fargen er dyp, men ikke så mørk som på bildet. Plommefargen er akkurat
sånn som plommefarger skal være, og jeg syns de som går med sånne farger til hverdags er utrolig
tøffe! Det har jeg lyst til også, men vet ikke helt om jeg tør..... Med denne må man passe på
at man bruker nedtonet øyesminke, ellers kan det fort bli too much.

 Lady Bug og Hang-Up


Phuh, hvem hadde trodd at jeg skulle lage et sminkeinnlegg?! Ikke jeg ihvertfall:-)
Var det interessant?

Tusen takk til dere som fortsatt stikker innom til tross for min sporadiske blogging.

5 kommentarer:

  1. Alt blir bedre med litt leppestift! Kjempe fine farger til enhver anledning:) Disse må jeg teste ut..
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Leppestift er undervurdert:-) Jeg skal bli flinkere å bruke mine!
      Klem

      Slett
  2. De må prøves ut. Takk for tips!! Er alltid på leting etter den perfekte leppestiften!!

    SvarSlett
  3. Å, eg og har den først leppestiften, så fin og diskret - loving it!! :)

    SvarSlett